lördag 2 mars 2013

Bröllopsyra

Nu är det ju inte jag som ska gifta mig utan min syster.
Jag har fått i uppgift att välja ut kläder till brudnäbbarna
och när jag ändå är inne och letar inspiration, kan jag inte motstå allt det andra runt omkring...
 För visst är det underbart med bröllop?


Bilder via pinterest

Jag gillar den mer bohemiska stilen. Lite spetsdetaljer med ett par minnetonkas eller silvriga ballerina till mjuk volangklänning.
Åhh...så sött!
Sötaste klänningarna / Zara Skor / oiidesign
 
 
Till killarna blir det vit skjorta i linnetyg, 
"gubbkeps" , chinos, hängslen, väst
eller varför inte en blårandig t-shirt.
Avslappnat och snyggt!




Skjorta, keps, väst & byxor / Zara   skor / H&M
 

Bild via pinterest
 



Allt från Zara
 

T-shirt, skor, keps / Zara  byxor / H&M

4 kommentarer:

  1. Hej ,

    Min bror ska oxå gifta sig....Jag har två killar typ i samma ålder
    som du har. Hade varit kul med lite tips på hur fint vi kan dressa upp dom till bröllop;)
    Tack för en inspirerande blogg, gillar din stil./AJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart! Jag har uppdaterat inlägget med outfits till killarna. Och du, tusen tack! Så kul att höra att du gillar min blogg.
      Kram Kristin

      Radera
  2. Vilka bra tips på snygga kläder även fast man inte ska på bröllop. Älskar "gubbstilen" till pojkar. Måste genast in och kolla på Zara. Ett litet tips på fler volangklänningar är Wheat och How To Kiss A Frog. Dom brukar ha det :)

    Säger som ovanstående, superfin blogg.

    Ha de fint

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag gillar´t!

    /AJ

    SvaraRadera

Tack gulliga du för att du tar dig tid och kommenterar!